
Μία δύστροπη, ψυχρή, επικριτική, παράξενη γυναίκα με σκοτεινό και περίπλοκο χαρακτήρα περιγράφουν εκείνοι που παρευρέθηκαν στις 39 ηχογραφημένες ώρες συνομιλίας της συγγραφέως με τον σεναριογράφο Ντον Ντα Γκράντι και τους στιχουργούς των τραγουδιών της ταινίας “Μαίρη Πόπινς”. Αυτή είναι η εικόνα του χαρακτήρα της που αποτυπώνεται και στην ταινία, στην οποία θα μάθουμε λεπτομέρειες για την ζωή της αλλά και για την διαφωνία της με τον Ντίσνεϊ για την μεταφορά των χαρακτήρων του βιβλίου της “Μαίρη Πόπινς” στο κινηματογράφο.
Στην αρχή της ταινίας βλέπουμε την Τρέιβερς να ταξιδεύει προς το Λος Άντζελες την εποχή πριν από τα γυρίσματα της “Μαίρη Πόπινς”, το 1961, με σκοπό να συναντήσει τον Ντίσνεϊ αλλά και να τον βασανίσει για δύο εβδομάδες με τις αντιρρήσεις της, αφού δεν ήθελε να γίνει το βιβλίο της ταινία. Το 1964 ο Ντίσνεϊ τα καταφέρνει και δημιουργεί την πιο επιτυχημένη ταινία για παιδιά, μία από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες στην ιστορία του κινηματογράφου, η οποία έδωσε ένα βραβείο Όσκαρ στην Τζούλι Αντριους.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Ντίσνεϊ προσπαθούσε επί είκοσι χρόνια να πείσει την Τρέιβερς να του παραχωρήσει τα δικαιώματα για να γυρίσει ταινία το βιβλίο με την πρώτη ιστορία της μαυροντυμένης νταντάς. Εκείνη δεν ενδιαφερόταν για την μορφή μιούζικαλ με κινούμενα σχέδια ούτε ήθελε η προσθήκη των χαριτωμένων πιγκουίνων να αλλοιώσουν το δικό της σκοτεινό κείμενο.
“Υπήρξε μια πραγματικά πολύ δύσκολη περίπτωση. Αλλά όσο πιο κοντά έφτανα στην παιδική της ηλικία, τόσο περισσότερο τη συμπαθούσα. Άλλωστε πολλοί συγγραφείς παιδικών ιστοριών δημιουργούν ανάλογους χαρακτήρες από προσωπικά βιώματα και σκοτεινές υποθέσεις. Ένιωσα ότι η ιστορία της ήταν όμορφη παρότι η ίδια ήταν μπελάς” λέει στους “Λος Άντζελες Ταίμς” η Κέλι Μαρσέλ, η μία από τους δύο σεναριογράφους της “Μαγικής Ομπρέλας”.
Μεγάλη πληγή για την Τρέιβερς την οποία κρατούσε κρυφή από τους δημοσιογράφους που προσπαθούσαν να μάθουν για την ζωή της, ήταν η υιοθεσία ενός μωρού που είχε κάνει το 1940. Η Τρέιβερς στα 41 της χρόνιας χωρίς να έχει σύζυγο ή σύντροφο υποσχέθηκε σε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων που δεν μπορούσαν να μεγαλώσουν τα δίδυμα εγγόνια τους να αναλάβει την κηδεμονία τους. Στην πορεία όμως άλλαξε γνώμη και κράτησε προς υιοθεσία μόνο το ένα μωρό τον Καμίλιους, χωρίς ποτέ να του πει την αλήθεια για την ύπαρξη του δίδυμου αδερφού του. Ο Καμίλιους έμαθε για εκείνον τυχαία όταν τον συνάντησε μετά από πολλά χρόνια σε ένα μπαρ. Η σεναριογράφος Κέλι Μαρσέλ δεν χρησιμοποιεί στην ταινία λεπτομέρειες για τον Καμίλιους, προτιμά να επικεντρωθεί στα παιδικά χρόνια της Τρέιβερς και στη δεκαπενθήμερη διαμάχη με τον Ντίσνεϊ.
Τη “Μαγική ομπρέλα”, σκηνοθέτησε ο Τζον Λιν Χάνκοκ με πρωταγωνιστές τον Τομ Χανκς ως Γουόλτ Ντισνει και την Εμα Τόμσον στον ρόλο τς Πάμελα Τρέιβερς, με τον οποίο είναι υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου